"Управління персоналом"
ПРОГРАМА:
Стиль управління, мислення, характеристики та навички високоефективного керівника. Типи лідерства. Управлінський цикл: планування, організація, мотивація, контроль та інше. Цілі, цінності та завдання керівника, а також критерії постановки цілей. Основні інстрменти керівника: відбір, адаптація, розвиток, мотивація персоналу. Вплив компетенцій та профілю посади на прибуток компанії Діагностика персоналу, включаючи комплексний профайлінг. Оптимальний вибір інструментів для розвитку та мотивації персоналу.
Делегувати або уповноважити. Особливості і технологія. Моніторинг діяльності організації через оцінку та діагностику персоналу. Негативні ефекти контролю. Результативний зворотній зв’язок. Підлеглий не виконує поставлені завдання? Особливості проведення засідань. Корпоративна культура. Атмосфера та продуктивність. Модель поведінки керівника в конфліктних ситуаціях. Як домовлятися з ким завгодно і коли завгодно. Управління стресом та інструменти відновлення. Методи саморегуляції. Формула особистої ефективності керівника. Профілактика емоційного вигорання.
Реєструйся і дізнайся всі подробиці!
Профайлінг для керівників “Діагностика та прогнозування поведінки персоналу”
Оперативна психодіагностика особистості;
Формування особистості і її характер;
Характерологія: що визначає характер людини?
Ознаки, які допомагають визначити характер людини;
Особливості кожного психотипу;
Теорія психотипів Юнга-Якобі;
Нервова система психотипу, особливості мислення, поведінки та мовлення;
Метапрограми та звички сприйняття: як людина обробляє інформацію?
Мотиви та потреби кожного психотипу.
Акцентуації характеру. особливості рис характеру, які виділяються найяскравіше;
Основні емоції кожного психотипу,
Розуміння емоційного стану людини;
Емоційний інтелект, формування, вольових зусиль
Невротичні реакції та страхи різних психотипів;
Психосоматичні захворювання різних психотипів;
Основні негативні емоції, які викликають наші хвороби;
Психотравми, що формують особистість.
Токсичні взаємини в організаціях;
Барʼєри міжособистісного спілкування;
Негативні оцінки та ярлики у комунікаціях;
Рекомендації, поради, критика: як їм протистояти?
Питання, на які не варто відповідати;
Профілактика конфліктів, схеми ефективного діалогу,
Самовпевненість та цілісність.
“Конфлікти. Антистрес. Емоційне вигорання. Управління та профілактика”
Причини виникнення конфліктів;
Етапи розвитку конфлікту;
16 кроків до вирішення конфлікту;
Слова-провокатори конфлікту;
Синтонність та приєднання;
Стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях;
Особливості взаємодії з різними типами клієнтів: важкий, невпевнений, агресивний клієнт;
Метод “Управління очікуваннями співрозмовника”;
Збереження власної емоційної стійкості;
Техніки виходу з конфлікту.
Виникнення емоцій, еустресу та дистресу;
Емоції як індикатор потреб і почуттів;
Заборона на вираження негативних емоцій;
Вартість негативних емоцій;
Практичні прийоми і техніки управління емоціями;
Робота зі стресом та управління емоційним станом через зміну поведінки;
Способи самоналаштування;
10 технік виходу зі стресу.
Токсичні взаємини в організаціях;
Барʼєри міжособистісного спілкування;
Негативні оцінки та ярлики у комунікаціях;
Рекомендації, поради, критика: як ім протистояти?
Питання, на які не варто відповідати;
Профілактика конфліктів, схеми ефективного діалогу;
Самовпевненість та цілісність.
Пригнічення, контроль і спостереження за емоціями;
Прийоми навмисної регуляції емоційного стану;
Перетворення однієї емоції в іншу;
Циклічна схема перетворення емоцій;
Рівень енергії та настрій;
Життєвий тонус і самокерування;
Психологічне здоровʼя та профілактика страхів і тривог;
Формування впевненості у власних силах;
Самомотивація та самонатхнення.
Відгуки
Читати відгукиЗаписатись
- Старт
МОЖЛИВІСТЬ ВИБОРУ ЗРУЧНОГО ЧАСУ ТА МІСЦЯ ПРОВЕДЕННЯ!
- Реєструйся і дізнайся всі подробиці!: