Договір публічної оферти

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Цей Публічний договір (далі – Оферта, договір) є офіційною пропозицією «Виконавця» на сайтіhttps://nikiforova.com.ua/, щодо наданняІнформаційних послуг юридичним та/або фізичнимособам (далі – Замовник) на наведених нижчеумовах шляхом надання інформації через публічнілекції – спеціальної форми передачі інформації, спрямованої на придбання Замовником додатковихзнань, умінь та навичок у певній сфері діяльностіза встановлену плату.

 

1.2. Прийняття (акцепт) даної Оферти означаєповне та беззастережне прийняття Замовником всіхумов без будь-яких винятків та/або обмежень та прирівнюється відповідно до ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) до укладання сторонами двостороннього письмовогодоговору на умовах, викладених нижче в ційОферті.

 

1.3. Даний Публічний договір на наданняІнформаційних послуг (Оферта) вважаєтьсяукладеним (акцептованим) з моменту заповненняЗамовником реєстраційної форми на СайтіВиконавця та надходження коштів Замовника на розрахунковий рахунок Виконавця.

 

1.4. Виконавець та Замовник надають взаємнігарантії своєї право- та дієздатності необхідні для укладання та виконання цього Договору на наданняІнформаційних послуг.

 

  1. ВИЗНАЧЕННЯ І ТЕРМІНИ

 

2.1. В цілях цієї Оферти наведені нижче термінивикористовуються в наступному значенні:

Оферта – реальний громадський договір для надання інформаційних послуг.

Сайт – інтернет-сайт https://nikiforova.com.ua/, якийвикористовується Виконавцем на правах власності.

Інформаційні послуги – послуги Виконавця, видита вартість яких визначено на Сайті з наданняінформації через публічні лекції та практикуми – спеціальної форми передачі інформації, спрямованої на придбання Замовником додатковихзнань, умінь та навичок у певній сфері діяльності.

Акцепт Оферти – повне та беззастережне ухваленняОферти шляхом здійснення дій по 100% попередньої оплати Інформаційної послуги.

 

Виконавець – Нікіфорова Тетяна Михайлівна

Замовник – особа, яка здійснила Акцепт Оферти на викладених у ній умовах.

Договір на надання інформаційних послуг (далі – Договір) – договір між Замовником та Виконавцемна надання Інформаційних послуг, якийукладається за допомогою Акцепту цієї Оферти.

 

  1. ПРЕДМЕТ ОФЕРТИ

 

3.1. Предметом цієї Оферти є відшкодуванняЗамовнику Інформаційних послуг силами Виконавця відповідно до умов цієї Оферти шляхом надання Замовнику Інформаційних послуг за плату.

 

3.2. Вартість кожного виду Інформаційної послугивстановлюється на Сайті Виконавця. Цей договірнадання Інформаційних послуг вважаєтьсяукладеним з моменту надходження коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.

 

3.3. Платежі за цим договором здійснюються одним із способів, що пропонуються Замовнику, в томучислі при натисканні кнопки «Сплатити», яківключають:

 

– оплата електронними коштами;

– оплата через платіжні термінали чи інтернет-банкінг;

– оплата на розрахунковий рахунок Виконавцячерез банк;

– іншими способами за попереднім погодженням з Виконавцем.

 

 

  1. УМОВИ НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОСЛУГИ

 

4.1. Замовлення Інформаційної послуги Замовник здійснює через сайт, який містить інформацію про місце, дату та годину надання Виконавцем інформаційної послуги.

 

4.2. Замовник після оплати Інформаційної послугиотримує електронне підтвердження на вказануелектронну пошту та автоматично стає учасникомпублічної лекції. Види та способи оплати кожного виду Інформаційної послуги зазначаються на Сайті.

 

4.3. Виконавець надає Замовнику Інформаційнупослугу у місці, день та годину, зазначену на Сайті.

 

4.4. Ця Оферта має силу акта про надання послуг. Приймання провадиться без підписаннявідповідного акта.

 

4.5. Виконавець залишає за собою право анулюватиучасть Замовника у публічній лекції без повернення внесеної плати у разі порушення ним правил поведінки під час публічної лекції. Зазначеними порушеннями є: розпалюванняміжнаціональних конфліктів, образу учасниківлекції чи спікера, відхилення від теми лекції, реклама, нецензурні висловлювання тощо.

 

4.6. Виконавець залишає за собою право анулюватиучасть Замовника у публічній лекції у разівстановлення факту розповсюдження Замовникомінформації та матеріалів, отриманих ним у зв’язку з участю у лекції, третім особам за плату абобезоплатно, без погодження з Виконавцем. Використання Замовником інформації та матеріалів, одержаних в результаті отриманняІнформаційних послуг, допускається лише в особистих цілях та для особистого використанняЗамовника.

 

  1. РЕЄСТРАЦІЯ ЗАМОВНИКА

 

5.1. Надання Замовнику Інформаційної послуги можливе за умови заповнення ним на Сайті відповідної реєстраційної форми. Реєстраційна форма має містити прізвище, ім’я Замовника, адресу його електронної пошти, телефон.

 

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ

 

6.1. Виконавець зобов’язується надавати Замовнику цілодобовий доступ до Сайту за допомогою облікового запису Замовника.

 

6.2. Виконавець несе відповідальність за зберігання та обробку персональних даних Замовника, забезпечує конфіденційність цих даних у процесі їх обробки та використовує їх виключно для якісного надання Інформаційної послуги Замовнику.

 

6.3. Виконавець гарантує надання Замовнику повної та достовірної інформації про послугу на його вимогу.

 

6.4. Виконавець залишає за собою право в будь-який момент змінювати місце та/або дату, та/або годину подання Інформаційної, попередньо повідомивши Замовника не пізніше трьох календарних днів з моменту прийняття такого рішення, шляхом направлення повідомлення на електронну пошту Замовника.

 

6.5. Виконавець має право змінювати тривалість Інформаційної послуги та/або умови цієї Оферти в односторонньому порядку без попереднього повідомлення Замовника, публікуючи зазначені зміни на Сайті, не пізніше ніж за 5 календарних днів з дня їх внесення (прийняття).

 

6.6. Виконавець має право продовжити строки надання Інформаційної слуги, повідомивши про це Замовника не пізніше трьох календарних днів з моменту прийняття такого рішення, на строк, що не перевищує 30 календарних днів.

 

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЗАМОВНИКА

 

7.1.Замовник зобов’язаний надавати достовірну інформацію про себе у процесі заповнення реєстраційної форми на Сайті. Замовник відповідає за достовірність такої інформації.

 

7.2. Замовник зобов’язується не відтворювати, не повторювати, не копіювати, не продавати, а також не використовувати з будь-якою метою інформацію та матеріали, що стали йому доступними у зв’язку з наданням Інформаційної послуги, за винятком їх особистого використання або за згодою Виконавця.

 

7.3. Замовник користується всіма правами споживача відповідно до чинного законодавства України, яке регулює відносини щодо надання послуг.

 

7.4. Замовник у разі надання йому послуги неналежної якості має право скористатися правами, передбаченими ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», виключно у випадках, коли порушення його прав сталося з вини Виконавця та за доведеністю зазначеної обставини.

 

7.5. Усі претензії щодо якості Інформаційної послуги, що надається, повинні надсилатися Замовником на адресу Виконавця за допомогою листа на електронну пошту nikiforovagelios@gmail.com. Строк розгляду претензії(ів) Замовника Виконавцем становить 30 (тридцять) днів (у тому числі претензій, що містять вимогу про повернення коштів) з моменту надходження претензії на адресу Виконавця, після якого Виконавцем приймається одне з наступних рішень: 1) про незгоду з претензією та про відмову у поверненні коштів, або 2) про згоду з претензією та про задоволення вимоги про повернення коштів.

 

7.6. Прийом до розгляду претензій Замовника з вимогою повернення коштів припиняється за 7 (сім) календарних днів до моменту початку надання Інформаційної послуги, що беззастережно приймається сторонами.

 

7.7. У разі прийняття рішення Виконавцем про повернення коштів, Кошти повертаються Замовнику шляхом їх: зарахування на рахунок Замовника у платіжних системах, кредитну картку, особистий рахунок або інші реквізити, узгоджені сторонами. Усі повернення коштів здійснюються за умови направлення Замовником на адресу Виконавця заяви за формою, яка буде надіслана Замовнику листом електронною поштою. Сторони беззастережно приймають, що остаточне рішення про спосіб повернення коштів залишається в кожному конкретному випадку на розсуд Виконавця.

 

7.8. Кошти зараховуються на рахунок у банку, зазначений Замовником, протягом 30 календарних днів з моменту, коли Виконавець отримав заяви Замовника. Фінансовий документ, що підтверджує внесення коштів Виконавцем на рахунок Замовника, є доказом виконання Виконавцем обов’язку щодо повернення коштів Замовнику, що беззастережно приймається сторонами.

 

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

 

8.1. Виконавець і Замовник, враховуючи характер послуг, що надаються, зобов’язуються у разі виникнення спорів та розбіжностей, пов’язаних з наданням Інформаційної послуги, застосовувати досудовий порядок врегулювання спору. У разі неможливості врегулювання спору в досудовому порядку сторони мають право звернутися до українського суду.

 

8.2. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань по цій Оферті сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства України.

 

Виконавець і Замовник, враховуючи характер послуг, що надаються, зобов’язуються у разі виникнення спорів та розбіжностей, пов’язаних з наданням Інформаційної послуги, застосовувати досудовий порядок врегулювання спору. У разі неможливості врегулювання спору в досудовому порядку сторони мають право звернутися до українського суду.

 

За невиконання або неналежне виконання зобов’язань по цій Оферті сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства України.

 

 

  1. ГАРАНТІЇ ЯКОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОСЛУГИ

 

 

9.1. Замовник, приймаючи умови цієї Оферти, бере на себе також ризик неотримання прибутку та ризик можливих збитків, пов’язаних із використанням знань, умінь та навичок, отриманих Замовником у ході надання Інформаційної послуги.

 

9.2. Гарантуючи успішність застосування отриманих знань, умінь та навичок, а також отримання Замовником Інформаційної послуги певного прибутку (доходу) з їх використанням (реалізацією) у певному чи невизначеному майбутньому Виконавець не несе відповідальності за неотримання прибутку (доходу), отримання прибутку (доходу) нижче очікувань Замовника, а також за прямі та непрямі збитки Замовника, оскільки успішність використання Замовником отриманих знань, умінь та навичок залежить від багатьох відомих та невідомих Виконавцю факторів: цілеспрямованості, працьовитості, завзятості, рівня інтелектуального розвитку, творчих здібностей персональних характеристик, що приймається обома сторонами.

 

  1. ФОРС-МАЖОР

 

10.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань за цим Договором, якщо це невиконання стало наслідком дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), що виникли після укладення цього Договору та унеможливили виконання зобов’язань відповідно до умов цього Договору. До таких обставин зокрема, але не обмежуючись, належать надзвичайні ситуації техногенного, природного чи екологічного характеру, аварії в системах електропостачання, руйнування цих систем, спричинені, зокрема, землетрусами, повенями, ураганами тощо, тривала відсутність електроенергії та інтернету з незалежних від сторін причин, військові дії, заколот, страйк, масові заворушення, заворушення та інші протиправні дії, а також стан здоров’я Виконавця та/або іншого спікера публічної лекції, повінь, пожежа, антитерористичні операції, землетрус та інші стихійні лиха, війна, військові дії, неконтрольовані, протиправні дії та акти вандалізму третіх осіб, революційні дії, громадські заворушення, акти чи дії органів державного управління, прийняття законних чи підзаконних актів, які прямо впливають на можливість виконання сторонами умов цього договору, та будь-які інші надзвичайні обставини.

 

10.2. Термін виконання зобов’язань за цим Договором відсувається на період часу, протягом якого діяли ці обставини та їх наслідки.

 

10.3. Якщо форс-мажорні обставини та їх наслідки продовжують діяти понад шість місяців, сторони у найкоротші терміни повинні провести переговори з метою виявлення прийнятних для обох Сторін альтернативних способів виконання умов цього Договору та досягнення відповідних письмових домовленостей.

 

  1. ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ

 

11.1. Замовник гарантує, що всі умови оферти йому зрозумілі і він приймає їх безумовно та в повному обсязі, без будь-яких умов, вилучень та застережень.

 

11.2. У разі, який не врегульований цим Договором, Сторони зобов’язуються керуватись нормами, встановленими чинним законодавством України.

 

11.3. Виконавець за цим Договором є НекіпеловаОлександра Володимирівна або особа, яка має право на надання таких Інформаційних послуг.

 

11.4. Сторони дають одна одній згоду на обробку та зберігання персональних даних, які стають відомими ним у зв’язку із укладанням цього Договору, у межах, у яких це необхідно відповідно до вимог чинного законодавства України.

 

«ВИКОНАВЕЦЬ»                                                                                  

ФОП Никифорова Тетяна Михайлівна 

м.Вінниця вул. Валентини Грабовської, 59

Установа банку – ПриватБанк

МФО банку – 305299

IBAN – UA253052990000026006046105687

Рахунок отримувача – UA253052990000026006046105687

РНОКПП отримувача – 2841707125

 

ФОП  _______________   Никифорова Т.М.